lördag 22 maj 2010

Dans show...




Hej På Er! I torsdas var jag på dans show för jag har gott på dans skola och sen vart det uppvisning! Och nu är det inte länge kvar tills jag åker till malta det är ju imorgon jag åker med min moster! Jippi ha ha!!!!!! Vad skoj det ska bli så ni vet att jag kommer inte att blogga på ett tag men det är ju bara fyra dagar men ijenligen fem för jag kommer hem klockan 11 halv 12 på natten och sen så måste jag åka långt för jag åker i från Stockholm ha det så bra nu Massor av Kramár Wilma...

13 kommentarer:

  1. Hei hei :) Så fine bilder :) Så Heldig du er som skal til Malta, det blir nok kjempe gøy.
    Om 2 uker drar jeg og min datter Synnøve til Tyrkia, det gleder vi oss til.
    Ha en kjempefin tur og kos deg masse :)
    Klem fra Elin

    SvaraRadera
  2. Godmorgon Wilma.Vad roligt det var att få se på dansuppvisningen,alla var jätteduktiga.Bilderna som mamma har tagit blev på er så fina.Har ni packat det du ska ha med till Malta? Vi ses nog senare idag.Hej så länge mormor.

    SvaraRadera
  3. Hej Gumman! Ni var såå duktiga på dansshowen som ni var med på! Kul att du o dom andra danstjejerna ska träffas i sommar också. Nu måste vi nog börja packa inför resan med favoritmoster! Tänk att du ska åka så långt bort utan mamma o pappa. Ni kommer få så roligt du o Lotten, sola o bada o ha skoj! Jag vill också följa med....Många Pussar o Kramar från Mamma.

    SvaraRadera
  4. Tjena Skruttis!
    Tack för showen du och alla dansproffs bjöd på!
    Tänka va du har räknat månader, veckor och dagar.....Och imorgon är det vi åker=)
    Hoppas du är laddad!Det är iallefall jag!
    Kan du försöka att fixa lite bra musik i din mp3spelare eller i mobilen, så vi kan poppa lite?Nu väntar tvätten......
    Vi ses imorn!
    Puss o Kram
    C*

    SvaraRadera
  5. Hej,
    men Wilma ska du åka till Malta? Åh vad kul ni kommer att ha det. Men stackars mamma då, får hon inte följa med :)

    Vad kul att det gick bra på dansuppvisningen.
    Min Julia hade uppvisning för två veckor sedan, oj vad hon var nervös innan. Men allt gick bra och hon var så glad efteråt. Hon går på Street/Hiphopp. Vad dansar du?

    Ha det nu så jättejättekul med moster och var rädd om dig!
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  6. Ha det så roligt på semestern....Kram Farmor

    SvaraRadera
  7. VAd roligt ni verkar ha på showen och ni var säkert jätte duktiga! Jag kan tänka mig att mamma och pappa var stolta över sin tjej! Nu har du väl åkt i väg och har det varmt och skönt. Hoppas att det blir många sköna bad och mycket glass! Kram Stina

    SvaraRadera
  8. Hej Skruttis!
    Tusen tack för en toppen semester med dig!
    Jag har haft det så bra tillsammans med dig, va mycket roliga och sköna varma minnen vi har nu!!!
    Men attans vad jag längtar tillbaka!!!
    Många kramar från Charlotte

    SvaraRadera
  9. Hej Gumman! Välkommen hem! Åhhhhh, Vad roligt att du har kommit hem till oss igen...Det har varit både tomt o tyst utan dig! Vi har längtat efter dig, men vet att du har haft det jättebra o roligt med Lotten. Tänk vilken snäll moster du har som bjudit med dig ända till Malta. Det blir många fina o roliga minnen för dig o henne! Hoppas att du kommer sova gott i din säng i natt! Puss o Kram Mamma o Pappa o Cesar

    SvaraRadera
  10. Hej Wilma, visst är det härligt att bada när det är så varmt!
    Vi har varit i Vretstorp i helgen (det ligger inte så långt ifrån där du bor). Vi badade i en sjö som heter Veden, kallas för Veen. Det var 23 grader, jätteskönt!

    Nu är jag hemma och jobbar och Julia och Victor är kvar hos sin farmor.

    Ha det så skönt och hälsa din mamma!
    kram
    Jessica

    SvaraRadera
  11. Hej, det är Alice-mormorn som är inne och tittar efter ifall du har lagt in någe nytt... jag återkommer, puh vad det är varmt här i örebro, kram kerstin.

    SvaraRadera
  12. Hejsan! Du har inga nya fina bilder på Cesar, är ju nyfiken på hur han har det nu för tiden :) Hälsningar / Rosvo och flocken

    SvaraRadera
  13. Såg dig hoppandes på studsmattan i dag i tidningen Bostad, ska ta den med till barnbarnet Alice, kram från hennes mormor.

    SvaraRadera