onsdag 17 mars 2010

Hos Frisören...


Hej!!!! I dag har jag varit hos frisören men igentligen så skulle jag ha varit hos doktorn och sen till polisen för att ta kort till mitt pass men man moste ha båda föräldrarna med. Men mamma och jag skulle bara ha åkt då och så var min doktor sjuk och så skulle jag inte ha gått till skolan men sen sa jag att jag ville för då kan dom se hur fin jag blev i håret. Jag toppade bara lite och sen fick jag barn färger i håret och alla tyckte att jag vart gätte fin men nu ska jag snart kolla på ett tv program ha det Jätte bra massor av kramar Wilma.......


6 kommentarer:

  1. Vad fin du blev! Jag tänkte på dig i dag och att du skulle till polisen. Då vi sökte pass till Astrid var vi båda föräldrar med, men jag tänkte att det kanske har ändrats. Vad bra nu vet vi för Alice och Clara behöver nya pass i sommar. Hoppa ni kan åka dit hela familjen. För många många år sedan jobbade jag på polisen i Örebro och skrev bland annat pass. Men det var i gamla polishuset och då skrev man på skrivmaskin, vi hade ingen dator då.

    Vilken otur med läkaren. Han får väl gå till en jobbarkompis, en annan läkare om han är sjuk. Eller så kanske han kan undersöka sig själv och skriva ut medicin till sig själv också. Nu ska jag lägga mig för jag mår inte riktigt bra. Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Fint med rosa slingor i håret,
    Rosvo ger ett glatt "Vaff"! i betyg :)

    SvaraRadera
  3. Godmorgn Wilma.Du blev jättefin i håret.Vi sågs igår så jag visste det.Idag är det min tur att få åka till frissan,fast jag åker till Örebro.Vi får ta sällskap nästa gång till polisen för jag måste också ha nytt pass. Hej så länge Kram mormor.

    SvaraRadera
  4. Hej blogg kompis.
    Uuuuuuuuuuursekta att jag inte har hunnit skrivit någonting till dig men jag har bara inte hunnit jag her haft fult upp. Föresten vad sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssuper fin frisyr du fik:)

    Kram från en Alice som är ledsen att hon inte skrev hos dig för lengesen hoppas du tar i mot ursekten och hoppas att du inte blev sur på mig Kramis hej då

    SvaraRadera
  5. Hej WILMA.
    Jag förlåter dig okså fast du nestan inte har gort något nu är vi KOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMPISAR igen vist de hoppas jag i allafal och hoppas att vi alltid ska vara VENNER.

    kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkram Alice

    SvaraRadera
  6. Hej Wilma,, vilken fin blogg du har. Jag fick tips från mitt barnbarn Alice att titta in till dig. Jag återkommer gärna. Snygga sommarbilder du lagt in på dig, tänk om 2½ månad kan vi nog bada igen, skönt va? Kram från Alice Mormor Kerstin i Örebro.

    SvaraRadera