torsdag 4 mars 2010

Förskyld


Hej på er!!!!Idag har jag varit i skolan men ijen, tligen så skulle jag inte gå till skolan för i natt så var jag skakis och det betyder att man skakar gätte mycke och så hadde jag så ont i hallsen jag vart gette lädsen för jag får inte leka med min kompis Ingrid imorron för då skulle hon ochså bli förskylde. Jag längtar så mycke efter stadsparken och särchilt till bilarna o ansiktsmålningen.. Attcho!!!!!!!!!!Jag nös nu..Åtypist jag moste nog sluta nu för nu ska jag bädda ner mig och kolla på tv massor av kramar Wilma......

6 kommentarer:

  1. Hej Gumman! Vad tråkigt att du har blivit sjuk, vi får hoppas att du snart blir frisk igen, så du kan gå på dansen och kanske sova över hos moster Charlotte o Putte. Massor av Krya på dig Kramar från Mamma. Pappa hälsar från jobbet....

    SvaraRadera
  2. Hej Wilma!
    Tråkigt att du är förkyld. Hoppas du piggnar till snart. Vilken fin blogg du har!
    Hälsningar Ida och fröken Hanna

    SvaraRadera
  3. Hej Wilma oj vad tråkigt att du har blivit sjuk......vilken tur att du höll dig frisk på sportlovet...så vi fick en rolig dag på Gustavsviks badet du och jag.... Krya på dig
    Kram Farmor........

    SvaraRadera
  4. Trist att vara sjuk. Våran lilla tjej har varit hemma från dagis en vecka med hög feber och hosta, men i dag var hon till dagis.

    Så det var i Stadsparken du fick den fina ansiktsmålningen. Vi var där i somras och åkte lilleputtetåget. Jag var ofta där då jag var liten för då bodde jag i Örebro. Alice och du kanske kan ha en liten bloggträff där i sommar? Nu ligger Alice och sover och det gör nog du med. Hoppas du är bättre i morgon. God natt kram Stina

    SvaraRadera
  5. Krya på dig Krya på dig Krya på dig!

    Vad gulligt att din fröken har skrivit på din blogg!!
    Patrik tyckte det skulle passa jätte bra om du kom till oss imorn.........
    Men vi får se hur du mår.
    KRYA PÅ DIG
    KRAM Moster

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Nu får du be att mamma sätter på kaffet, för nu kommer vi snart med semlor=) Hoppas du orkar med oss en liten stund.
    Kram Mormor och moster

    SvaraRadera