lördag 12 mars 2011

Alexander Rybak.........

Hej På Er!
I dag ska jag berätta en rolig sak
Jag mår lite bätre JA!!!!!!!!!!!
I går somnade jag tidigt framför tv jag han bara se
två danser på lets dance jag såg bara på
Frank och Alexander ååååååååååååååå!!!!!!!!!
Alexander åkte ut typiskt:(
I dag är mamma i stockholm på en mässa
Som heter : RUM OCH TRÄGÅRD.....................
Så i dag får jag ha en riktig mys dag med
pappsen och lilla C....
Hoppas ni får en bra dag stooooor
KramiZ
Wilma..........

2 kommentarer:

  1. Hej igen,nu har jag Morfar o jag ska kolla påvarit på promenad det är soligt o skönt men det blåste skrutt.Morfar o jag ska titta på skidar nu. Ha det så bra.Glömde säga vad fin bakgrund du har fixat.Kram mormor.

    SvaraRadera
  2. Hej wilma!Min mamma var också på mässan.Fast min mamma var i fredags.Jag är lite förkyld:( Vilken fin bakgrund du har.

    Hälsningar Alice

    SvaraRadera